2020. július 23., csütörtök

Szerzői megjegyzés 2020. július 23.

Sziasztok! 
Először is szeretném megköszönni, hogy máris ennyien olvastok, kommenteltek, és a többi... Nagyon jól esik, köszönöm szépen. 
Sokan kérdeztétek, hogy miért csak hetente érkeznek részek, nos, erre az a válasz, hogy nem akarom azt, hogy gyakrabban publikálok, és közben meg nincs időm írni, nem haladok, és előfordul, hogy nem tudom tartani a hétfői határidőket. Elég jól haladok, az egész történet vázlata készen van már, a megírt fejezetekkel is szépen haladok, ha esetleg végzek az egésszel, akkor talán sűrűbben érkeznek részek. Nagyon lelkes vagyok ezzel a történettel kapcsolatban. 
Annyit még el kell mondanom, hogy ezt a fanfictiont nagyjából 2015 környékén kezdtem el írni, de aztán pár fejezem után nem folytattam. Viszon tavaly őssze újra elkezdtem, és eldöntöttem, hogy végig is írom. Az eddigi fejezeteket csak némileg átírtam a publikálás előtt, az még a régi időkből van. A most következők már teljesen újak. Szerintem más a stílusuk, és én sokkal jobban is szeretem őket, remélem nektek is tetszeni fog. 
Most pedig még egy nagyon fontos dologról kell írnom, a mai napról. 2020. július 23-a van, ma 10 éves a One Direction. Annyi mindent tudnék írni, de csak kettő dolgot szeretnék most megköszönni. Először is köszönöm Tommo-nak, hogy megmentette az életemet. Háromszor. Szó szerint. Másodszor pedig köszönöm azokat az embereket, akiket a barátaimnak mondhatok vagy szép emlékeim vannak velük, és a One Direction miatt ismerem őket. Büszke vagyok rá, hogy ehhez a családhoz tartozhatok! 
Ennek örömére pedig fogadjátok sok szeretettel az új részt. 
Puszi, Kiara#
#10YearsOfOneDirection

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lydia Land of Grafic