2020. június 22., hétfő

Emlékezés a kezdetekre

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy újraindítom ez a történetes blogot, és most végig is fogom írni. Annak idején öt fejezet került ki, viszont azokat kicsi bővítettem, valamint átírtam némileg. Tartalmában nem változott, mindössze rengeteg hibát kijavítottam benne. Hihetetlen, mennyit változott a stílusom négy, öt év alatt.

Ebben a bejegyzésben az eddig kapott visszajezéseknek szeretnék emléket állítani, ugyanis a korábbi részeket töröltem.

Már a bejelentésnél, hogy új történet érkezik, már akkor kaptam egy kommentet, hogy nagyon várják, valamint 110 megtekintést kapott.

Most pedig fejezetenként lássuk a statisztikát:
1. 3 hozzászólás, 297 megtekintés
2. 3 hozzászólás, 260 megtekintés
3. 4 hozzászólás, 252 megtekintés
4. 3 hozzászólás, 263 megtekintés
5. 2 hozzászólás, 136 megtekintés

Valamint a Fejezetek című oldalhoz is érkezett egy komment.

Gazdagabb lettem egy díjjal is M. Gin jóvoltából. Köszönöm! :)

Bár nem tűnik soknak, de így utólag tudom, hogy mekkora dolog, hogy ennyien olvastak, és természetesen ne feledkezzünk meg a 11(!) rendszeres olvasómról.

Köszönöm nektek az eddigieket!

Hogyha már nem is érdekel titeket a történet, és esetleg másokat sem már, hiszen a One Direction láznak évek óta vége, annak ellenére meg fogom írni, hiszen tartozom ennyivel a történetnek, magamnak, és nem utolsó sorban az én napsugaramnak, Louis Tomlinsonnak.

Puszi, Kiara#

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lydia Land of Grafic